VŠEOBECNÉ PROVOZNÍ A OBCHODNÍ PODMÍNKY

Provozovatel:

MASÁŽE AXABELL, Ing. Marie Vališová, IČ: 670 80 529, se sídlem Nad Zámkem 156/12, 318 00 Plzeň.

1. Základní ustanovení

1.1 Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní vztahy mezi Provozovatelem služeb, MASÁŽE AXABELL, Ing. Marie Vališová, IČ: 670 80 529 (dále jen Provozovatel), a kupujícím poskytovaných služeb nebo osobou, pro kterou byla služba zakoupena (dále je Klient).

1.2 Provozovatel poskytuje masážní, rekondiční a regenerační služby a související doplňkové služby na základě platného živnostenského oprávnění, praxe a řádných certifikátů těchto služeb.

1.3 Nákupem dárkového poukazu nebo objednáním konkrétního termínu masáže (osobně, telefonicky či elektronicky) vyjadřuje Klient souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami Provozovatele.

2. Objednávka služeb

2.1 Termín návštěvy
Termín návštěvy je nutné předem rezervovat osobně, telefonicky, online rezervačním systémem nebo e-mailem. Dohodnutý termín je závazný. Považuje se za závaznou objednávku a Provozovatel si pro danou službu vyhrazuje příslušný čas.

2.2 Přeobjednání
V případě, že se Klient z vážných důvodů nemůže v dohodnutém termínu dostavit, je nutné Provozovatele o této skutečnosti informovat minimálně 24 hodin předem.

2.3 Změna druhu objednané masáže
Změna typu masáže musí být nahlášena nejméně 12 hodin předem; jinak ji Provozovatel není povinen akceptovat.

2.4 Zkrácení doby masáže
Pokud si Klient přeje upravit rozsah masáže na kratší dobu, než na jakém byly strany závazně domluveny, nebude časový rozdíl kompenzován, pokud se strany nedohodnou jinak.

2.5 Zrušení objednávky
Pokud se Klient z vážných důvodů nemůže dostavit na sjednaný termín, je povinen informovat Provozovatele o této skutečnosti ihned, jak se o důvodu dozví. V případě, že se Klient nedostaví na sjednaný termín bez omluvy či opakovaně zruší masáž těsně před příchodem, je povinen uhradit 100% z ušlého zisku, a může být pro další objednání služeb ze strany Provozovatele odmítnut.

2.6 Předčasný příchod
Prostory provozovny jsou přístupné pouze v objednaném čase. Klientům nelze garantovat dřívější přijetí nežli 5 minut před sjednaným termínem.

2.7 Pozdní příchod
Dostaví-li se Klient se zpožděním, bude mu o tento čas zkrácena služba bez nároku na poměrné snížení ceny. Stejně tak, pokud Klient na místě potřebuje masáž z časových důvodů zkrátit, nebude mu tento zkrácený časový úsek nahrazen a Klient tak hradí plnou cenu objednávky. V případě delšího (15 a více minut) zpoždění bez telefonické omluvy může být Klientovi objednaný termín zrušen.

2.8 Odmítnutí objednané služby
Provozovatel si vyhrazuje právo Klienta odmítnout. Masáž může být odmítnuta, pokud Klient např.

  • vykazuje příznaky infekčního onemocnění,
  • je pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek,
  • má závažné zdravotní problémy medicínského charakteru,
  • je v nevyhovujícím hygienickém stavu,
  • vykazuje známky nevhodného chování

2.9 Předčasné ukončení masáže
Masáž může být předčasně ukončena, pokud se během ní u Klienta objeví příznaky infekce, podnapilosti nebo ze strany Klienta dojde k nevhodnému chování např. slovní či jiné vulgarity apod.

2.10 Doprovod a přístupnost provozovny
Osobu starší 18 let lze doprovodit pouze do prostor provozovny. Poté je ale vyžadováno soukromí a doprovod musí odejít případně vyčkat na ukončení služby v místě či prostorách určených Provozovatelem.

Dětem a mladistvým do 18 let jsou služby poskytovány pouze za doprovodu a fyzické přítomnosti jednoho ze zákonných zástupců, nedohodnou-li se strany jinak.

Provozovna není zařízena na přítomnost dětí, dětských kočárků, psů, osob na invalidním vozíku, osob s jinak omezenou schopností pohybu.

Kočárek, kolo, koloběžku či podobný dopravní prostředek je možno po dobu masáže na vlastní zodpovědnost ponechat před vstupem do provozovny, na soukromém pozemku Provozovatele, řádně zajištěné proti odcizení. Za jejich případné poškození či odcizení nenese Provozovatel odpovědnost.

2.11 Osobní věci a cennosti
Klient si během masáže odkládá věci na vyhrazeném místě v prostorách provozovny. Jakékoliv zcizení třetí osobou je vyloučeno. Cennosti si Klient bere do provozovny na svou vlastní zodpovědnost a také si za ně sám zodpovídá.

2.12 Informovaný souhlas Klienta
Klient je před první masáží instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas. Pokud záměrně zatají důležitou zdravotní informaci, zejména kontraindikaci, nese zodpovědnost za veškerá rizika způsobena masáží.

2.13 Ceník masáží
Aktuální ceník masáží je zveřejněn ve vstupní části provozovny a na internetových stránkách www.axabell.cz.

3. Reklamace služeb
Provozovatel není zodpovědný za splnění konkrétních očekávání Klienta.

4. Dárkový poukaz

4.1 Objednání poukazu

Poukaz lze objednat osobně, telefonicky, online na www.axabell.cz či e-mailem. Po objednávce přijdou na e-mailovou adresu Klienta platební pokyny pro úhradu zvoleného poukazu. Úhrada poukazu může být provedena bankovním převodem nebo v hotovosti, platební kartou (QR kódem), Kartou Flexi nebo Poukázkami Flexi, Fokus, Dárek vydanými společností Pluxee v provozovně Prodávajícího na adrese Nad Zámkem 156/12, 318 00 Plzeň;

Po obdržení platby Klient obdrží vyhotovený dárkový poukaz ve fyzické podobě přímo při osobním vyzvednutí, zaslaný poštou, nebo ve formátu .PDF na svoji e-mailovou adresu.

Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku Klienta.

Kopírování, pozměňování či jakékoli jiné úpravy Dárkových poukazů osobou odlišnou od Prodávajícího je striktně zakázáno.

4.2 Použití dárkového poukazu

Dárkový poukaz lze použít na úhradu typu služby, na kterou byl zakoupen. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit při objednání služby pro ověření jeho platnosti.

4.3 Hodnota dárkového poukazu
Dárkové poukazy jsou vydávány vždy na konkrétní druh a délku trvání masáže. Pokud si Klient přeje zkrátit čas masáže na menší časový rozsah, než na jaký byl poukaz zakoupen, časový rozdíl nebude Klientovi nijak nahrazen ani kompenzován.

Pokud hodnota dárkového poukazu převyšuje hodnotu služeb požadovaných Klientem, pak zbylá částka z dárkového poukazu zaniká bez náhrady.

Dárkové poukazy lze sčítat. Klient může využít dva a více dárkových poukazů na úhradu služeb Provozovatele. Doplňkové služby a služby nad sjednaný rámec budou uhrazeny Klientem zvlášť.

4.4 Platnost dárkového poukazu
Platnost poukazu je uvedena na každém jednotlivém poukazu.

4.5 Ztráta nároku na uplatnění dárkového poukazu v plné výši bez náhrady

  • nedostaví-li se Klient bez řádné omluvy ve sjednaném termínu
  • neobjedná-li se Klient nejpozději tři týdny před expirací poukazu a z tohoto důvodu nebude již možné ze strany Provozovatele nabídnout do data expirace termín
  • v případě expirace dárkového poukazu

Za ztrátu či odcizení dárkového poukazu po jeho převzetí plně odpovídá Klient. Provozovatel v těchto případech nevystavuje nový dárkový poukaz ani nenahrazuje jeho hodnotu či kupní cenu.

4.6. Veškerá ujednání týkající se nákupu Dárkových poukazů online se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami pro prodej dárkových poukazů, které jsou přílohou objednávky.

5. Úhrada za Provozovatelské služby

Platba v provozovně je možná nebo v hotovosti, platební kartou (QR kódem), Kartou Flexi nebo Poukázkami Flexi, Fokus, Dárek vydanými společností Pluxee či zakoupeným platným dárkovým poukazem Provozovatele. Na dárkové poukazy nelze vracet hotovost.

6. Závěrečná ustanovení

6.1 Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti

Vstupem do provozovny vyjadřuje Klient srozumění se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti Provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny Provozovatele.

6.2 Platnost a účinnost všeobecných provozních a obchodních podmínek
Tyto všeobecné provozní a obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.7.2024.